خبر تازه

بایگانی
  • ۰
  • ۰

امیدواریم مراسم روز قدس امسال با همدلی و یکپارچگی بیشتر ملت‌های مسلمان برگزار شود

راهپیمایی روز قدس - تهران

مشاور دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) گفت: اتحاد و یکپارچگی ملت‌های مسلمان می‌تواند به تمام ظلم‌ها پایان دهد، گفت: امیدواریم روز قدس سال ۹۸ پرشورتر و گسترده‌تراز سال‌های قبل با یکپارچگی بیشتر ملت‌های مسلمان برگزار شود و راه مقاومت اسلامی نیز با پیروزی‌های بزرگ دنبال شود.

به گزارش ایسنا، دکتر صفی‌الله رمضانخانی گفت: بسیاری از سیاستمداران آمریکایی و اروپایی از سالیان پیش به اسرائیل گفتند که این سرزمین مال آنها نخواهد شد و اسرائیل باید به فکر کشوری دیگر برای خود باشد که امروز معامله قرن را مطرح می‌کنند که با غیرت مسلمانان این طرح هم به یاری خدا شکست خواهد خورد.
 
مشاور دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام)  خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار و مؤمن ایران در این ماه مبارک رمضان و هوای گرم با زبان روزه برای لبیک‌گویی به ندای حضرت امام خامنه‌ای ( دام عزه) همه در صحنه حاضر  خواهند شد و هر چه فریاد دارند بر سر آمریکا و اسراییل خواهند زد.
 
وی افزود: امروز که بعد از چهل  سال از ندای امام بزرگوارمان خمینی کبیر  می‌گذرد مردم با شور و هیجان حیرت انگیز به صورت یکپارچه به میدان می‌آیند.

 کمپرسور - کمپرسور باد - کمپرسور اسکرو - پمپ باد - کمپرسور هوا - سیستم هوای فشرده - درایر تبریدی - رطوبت گیر کمپرسور - قیمت کمپرسور - فروش کمپرسور - کمپرسور صنعتی - کمپرسور 500 لیتری - کمپرسور 1000 لیتری - کمپرسور 1 متر مکعب - کمپرسور 2000 لیتری - کمپرسور 2 متر مکعب - کمپرسور 3000 لیتری - کمپرسور 1500 لیتری - کمپرسور 3 متر مکعب - کمپرسور 1.5 متر مکعب - کمپرسور 6000 لیتری - کمپرسور 6400 لیتری - کمپرسور 6 متر مکعب - کمپرسور 6.4 متر مکعب

 رمضانخانی  اظهار داشت: امروز مردم بار دیگر با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» و آل سعود دفاع خود از مسلمانان محروم و مظلوم فلسطین را اعلام خواهند کرد و تمام جنایات صهیونیسم را محکوم خواهند کرد.
 
مشاور دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) گفت: امروز ما شاهد جنایتکاری تروریسم و گروه های از خدا بی خبر در عراق، سوریه، یمن و فلسطین هستیم و در امتداد همه این کارها ارتش تروریستی آمریکا با سیاست کاری خود تمام اینها را برنامه ریزی کرده است تا به مقاصد شوم خود برسد.
 
وی، امام خمینی (ره) را پیشوای بزرگ مسلمانان دانست و اظهار داشت: قبل از ۴۰ سال یک عالم بزرگ و سیاستمدار، توطئه دشمنان اسلام را به خوبی درک کرد و بنای خنثی کردن این توطئه‌ها را گذاشت و از آن موقع تاکنون راهپیمایی روز قدس به صورت جهانی شکل می‌گیرد.
 
رمضانخانی هدف صهیونسیم را اخراج مردم فلسطین از سرزمین‌های خود دانست و افزود: در توطئه‌های اسرائیلی پیش‌بینی شده فلسطینی‌ها را از کشور خود خارج کنند و آن سرزمین به عنوان یک کشور صهیونیستی در اختیار صهیونیسم قرار گیرد، همچنین این موضوع را برخی از سران کشور عربی که جایگاهی در نقشه تاریخ  ندارند  نیز پذیرفته‌اند که همانند معامله قرن بیان می‌کنند.
 
رمضانخانی خاطرنشان کرد: تنها چیزی که می‌تواند  این توطئه ها را خنثی کند پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و حضور گسترده مردم جهان  در خصوص حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین  خواهد بود.
 
وی با اشاره به شکست‌های آمریکا  و صهیونیسم در منطقه از جمله سوریه ، لبنان ، عراق، یمن و غزه گفت: این جنگ‌ها نه تنها هیچ دستاوردی برای آمریکا و  صهیونیسم نداشت بلکه ننگ بزرگی برای ارتش تروریسم آمریکا و اسرائیل و سیاستگذارانی که این نقشه را کشیده بودند، به حول قوه الهی همه آنها نقش برآب شد.
 همین که ترامپ بعد از تحریم های متعدد علیه کشورمان و مقاومت لبنان امروز التماس مذاکره و دادن شماره برای تماس با ایران رادارد این موضوع  یک پیروزی بزرگ و موفقیت آمیز  برای کشورمان بوده و شکستی برای آمریکا و اسرائیل می باشد که تا به امروز با تمام تلاششان نتوانسته اند  جایگاهی را  در منطقه وجهان کسب کنند .

رمضانخانی گفت: سازمان‌های بین المللی و حقوق بشر هیچ کدام جنایت ها و اشغالگری های فلسطین، آل سعود و آل خلیفه را  متاسفانه ندیدند.
 
وی ادامه داد: اگر علمای کشورهای اسلامی در مقابل اشغالگری های آل سعود در بحرین ایستادگی می کردند امروز عربستان سعودی به خود جرات نمی داد قریب ۴ سال مردم یمن را به خاک و خون بکشد گویا همه مرده اند زیرا هیچ کس این موضوع را ندیده  و محکوم نکرده  و بلکه به یک بیانیه بسنده  می کنند چون ارتش تروریسم آمریکا  با دلار های آل سعود وآل نهیان حامی این کشتار می باشد.
 
رمضانخانی با اشاره به اینکه اتحاد  و یکپارچگی ملت های مسلمان می تواند به تمام ظلم ها پایان دهد، گفت: امیدواریم روز قدس امسال با همدلی ویکپارچگی  بیشتر ملت های مسلمان برگزار شود و راه مقاومت نیز بیش از قبل با موفقیت‌ها و پیروزی‌ها  دنبال شود.
 
این مقام مسئول اظهار داشت: امیدوارم که خداوند با شکست اسرائیل طعم شیرین شربت پیروزی را به مردم فلسطین بچشاند.
 
وی در پایان اشاره کرد: از مردم همیشه در صحنه ایران عزیز و سربلند در خواست می‌شود با حضور گسترده خود در راهپیمایی سال ۹۸ بیزاری خود از آمریکا و صهیونیسم را اعلام نمایند. انشاءالله با آزادی قدس و خواندن نماز در این مکان شریف  زمینه را برای ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) فراهم  نماییم.
انتهای پیام

  • ۹۸/۰۳/۰۷
  • خبر تازه 125