خبر تازه

بایگانی
  • ۰
  • ۰
عزازی: سازمان سنجش به‌دنبال اختصاص سهمیه ۵ درصدی به سیل‌زدگان است

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه سهمیه جدیدی در کنکور ایجاد نخواهد شد گفت‌: سازمان سنجش به دنبال آن است که برای سیل زدگان همان سهمیه زلزله زدگان (۵ درصد) را اختصاص دهد البته این سهمیه به ظرفیت‌های قبلی داوطلبان افزوده می‌شود. 

اعزازی: سازمان سنجش به‌دنبال اختصاص سهمیه ۵ درصدی به سیل‌زدگان است

ضیا‌الله اعزازی ملکی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت تعیین سهمیه برای سیل زدگان گفت: سهمیه جدید در کنکور ایجاد نخواهد شد،‌ بلکه همان سهمیه و ظرفیت قانونی اجرایی خواهد شد با این تفاوت که همان 5 درصد سهمیه‌ای که قبلا برای زلزله زدگان اعمال می‌شد برای سیل زدگان هم اعمال شود.

وی افزود: سازمان سنجش می‌خواهد عنوان سهمیه 5 درصدی را تغییر داده و آن را به حوادث غیر مترقبه تبدیل کند که به مصوبه مجلس شورای اسلامی هم نیازی ندارد. در این شرایط با وقوع بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله سهمیه 5 درصدی اختصاص می‌یابد.

 کمپرسور - کمپرسور باد - کمپرسور اسکرو - پمپ باد - کمپرسور هوا - سیستم هوای فشرده - درایر تبریدی - رطوبت گیر کمپرسور - قیمت کمپرسور - فروش کمپرسور - کمپرسور صنعتی - کمپرسور 500 لیتری - کمپرسور 1000 لیتری - کمپرسور 1 متر مکعب - کمپرسور 2000 لیتری - کمپرسور 2 متر مکعب - کمپرسور 3000 لیتری - کمپرسور 1500 لیتری - کمپرسور 3 متر مکعب - کمپرسور 1.5 متر مکعب - کمپرسور 6000 لیتری - کمپرسور 6400 لیتری - کمپرسور 6 متر مکعب - کمپرسور 6.4 متر مکعب

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که هیچ سهمیه جدیدی اضافه نشده است و از هیچ ظرفیتی کم نخواهد شد و تاثیری در سهمیه‌ها ندارد تصریح کرد: سال قبل برای زلزله زدگان این گونه سهمیه اعمال شد که اگر دانشگاه استان زلزله زده ظرفیتی برای یک رشته را داشت جدا از ظرفیت‌های داده شده برای رزمندگان و فرزندان شهدا 5 درصد به آن سهمیه اضافه می‌شد و آن رشته ظرفیت بیشتری را می‌گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، مخاطبان گرامی با ثبت سوژه‌ای در بخش‌ «فارس من» با عنوان «خیر به سهمیه برای کنکور بلی به تعویق افتادن کنکور» خواستار پیگیری این موضوع شدند. 

  • ۹۸/۰۳/۰۷
  • خبر تازه 125